loading...

Kellie Zulauf

بازدید : 127
پنجشنبه 29 آبان 1399 زمان : 19:10

حتی قبل از سخنرانی نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در کنگره در ساعت ۱۱: ۰۰ صبح به وقت شرقی، ما می‌توانیم به شما بگوییم که قبلا کجا موفق بوده و در کجا شکست‌خورده است. موفقیت: با ایجاد جنجال و جنجال حول و حوش سخنرانی، نتانیاهو تضمین کرده‌است که امنیت و ایران در حال بستن استدلالات خود در انتخابات وی هستند که دو هفته از آن زمان می‌گذرد. اینها مسائلی هستند که در خانه چرخ‌دار او و حزب لیکود مطرح شده‌اند. شکست: سخنرانی نتانیاهو در کنگره تاثیری بر قرارداد هسته‌ای ایالات‌متحده ندارد که ایالات‌متحده در تلاش برای ضربه زدن با ایران است. در واقع، دولت نگرانی واقعی داشت که کنگره تحریم‌های بیشتری را تصویب خواهد کرد که می‌تواند هر گونه معامله با ایران را خنثی کند. اما پس از خشم دموکراتیک بر روی سخنرانی برنامه‌ریزی‌شده نتانیاهو، لیبرال دموکرات مانند باب Menendez عضو عالی‌رتبه روابط خارجی مجلس سنا گفت که او تا ۲۴ مارس قبل از رای‌گیری برای تحریم‌های جدید به دولت خواهد داد. و شما می‌توانید استدلال کنید که بحث بر سر سخنرانی، کم‌تر محتمل است که نتانیاهو قادر به نفوذ دولت اوباما بر مذاکرات باشد. حرف آخر: سخنرانی، حتی پیش از آن که داده شود، احتمالا برای سیاست داخلی نتانیاهو نعمتی بوده‌است. اما اگر هدف این بود که دولت اوباما را تحت‌تاثیر قرار دهد، خوب، آن یک failure.Deal یا دیل بوده‌است؟ بحث سیاسی بر سر سخنرانی نتانیاهو در کنگره در ساعت ۱۱: ۰۰ صبح به وقت شرق بر مساله سیاست بسیار مهم تری قرار گرفته‌است - - چه ضربه به یک معامله هسته‌ای با ایران چیز خوبی است یا چیز بدی است." Jeffery گلدبرگ "در حال بحث در مورد این مورد بد می‌گوید:" این معامله که به نظر می‌رسد در حال حاضر شکل می‌گیرد، مرا پر نمی‌کند - یا بسیاری دیگر که از راه‌حل دیپلماتیک برای این بحران پشتیبانی می‌کنند - با اطمینان. گزارش‌ها حاکی از آن است که این توافقنامه آینده حق ایران برای غنی‌سازی اورانیوم را مشروع خواهد ساخت … به ایران اجازه خواهد داد تا هزاران سانتریفیوژ را حفظ کند و پس از ۱۰ یا ۱۵ سال به این نقطه تبدیل خواهد شد که در آن نقطه ایران از لحاظ نظری آزاد خواهد بود که هسته‌ای شود. (موضوع مورد)

بند غروب مرا نگران می‌کند، اما من بیشتر نگران این هستم که ایرانی‌ها راهی پیدا کنند تا راه خود را از بین ببرند، حتی قبل از اینکه خورشید غروب کند)، در اینجا، پاسخ دولت این است که این توافق بهتر از هر جایگزین واقع گرایانه است. مقامات مدعی هستند که برنامه ایرانیان را در یک جعبه قرار خواهد داد و محدودیت‌هایی در همه مسیر ایجاد بمب انجام خواهد داد. شاید مهم‌تر از این، نظارت شدید بر تاسیسات ایرانی را فراهم می‌آورد - نه فقط سانتریفیوژ خود بلکه معادن اورانیوم، کارخانجات و تاسیسات تولید. اگر ایران به دنبال مسیر مخفی ساخت بمب باشد، این معامله بهترین امید برای کشف آن را ارائه می‌دهد. اگر مذاکرات فعلی از بین برود، همه این تدابیر امنیتی ناپدید خواهند شد " یک سوال اساسی: آیا آمریکا مایل به ادامه جنگ بر سر توانایی‌های هسته‌ای ایران است؟ به عبارت دیگر، این موضوع به پایان می‌رسد: آیا قرارداد در حال ظهور غرب با ایران برای دادن به ایران - - زمانی در آینده - - راهی برای ساخت سلاح‌های هسته‌ای است؟ یا اینکه آیا ظرفیت هسته‌ای تقریبا در حال حاضر وجود دارد و یک معامله بهترین راه برای نظارت بر توانایی‌های ایران است؟ و سوال اساسی تری برای پرسش وجود دارد: پس از عراق، افغانستان و دولت عراق و شام، ایالات‌متحده مایل به جنگ با ایران بر سر توانایی‌های هسته‌ای خود است؟ رئیس‌جمهور اوباما در مصاحبه خود با رویترز گفت: " من می‌گویم که این مساله احتمالا بیش از آن چیزی است که ایران به آن نمی‌رسد. اما من به انصاف به آن‌ها فکر می‌کنم، آن‌ها مذاکره کنندگان جدی بوده‌اند. و آن‌ها سیاست خود را در داخل ایران به دست آورده‌اند. این احتمال وجود دارد که ما در حال حاضر بیش از سه یا پنج ماه پیش به توافق برسیم. اما هنوز برخی شکاف‌های بزرگی وجود دارند که باید پر شوند."

تام (هشت سناتور و اعضای مجلس نمایندگان) گفته‌اند که در این سخنرانی شرکت نخواهند کرد. از طرف دیگر, سخنگوی مجلس, جان بونر, فرش قرمز را برای نتانیاهو در این ویدئو طرح کرده‌است: " پیوند آمریکا با اسرائیل قوی‌تر از سیاست لحظه است ". این یک پیام مهم در زمان مهم است و نخست‌وزیر فرد کامل برای تحویل آن است. پس امیدوارم شما برنامه‌ریزی کنید. " هیلاری کلینتون, بزرگ‌ترین رستوران در روزنامه نیویورک‌تایمز, از ایمیل شخصی استفاده کرد در حالی که انجام تجارت رسمی به عنوان وزیر امور خارجه این است که آن را به جای نور خورشید, ترجیح می‌دهند و ترجیح می‌دهند که قوانین را دامن بزنند. " خانم کلینتون در طول دوره چهارساله خود در وزارت امور خارجه, آدرس ایمیل دولتی نداشت. تایمز می‌گوید: " دستیاران او هیچ اقدامی را انجام ندادند تا ایمیل‌های شخصی خود را در زمانی که توسط قوانین فدرال مورد نیاز است حفظ کنند. " " تنها دو ماه پیش, در واکنش به تلاش اداره دولتی جدید برای پیروی از شیوه‌های نگهداری سوابق فدرال, مشاوران " کلینتون " ده‌ها هزار صفحه ایمیل شخصی خود را مورد بررسی قرار دادند و تصمیم گرفتند آن‌ها را به وزارت امور خارجه بفرستند. تمام مطالب به آن‌ها گفته شد. هیلاری کلینتون از پست وزیر استعفا داد. دفتر کلینتون, کریستن ویگ, دفتر کلینتون این پاسخ را دارد: " مانند دبیران کشور قبل از او, او زمانی که با مقامات رسمی اداره می‌شد از حساب ایمیل خود استفاده می‌کرد. برای کسب و کاره‌ای دولتی, او آن‌ها را با هر انتظار برای آن‌ها ایمیل می‌کند. هنگامی که این دپارتمان سال گذشته از دبیران سابق خواست تا به مطمین شدن ایمیل‌های خود کمک کنند, بلافاصله گفت: بله. هم نامه و هم روح قوانین به مقامات وزارت امور خارجه اجازه می‌دهند تا از ایمیل غیر دولتی استفاده کنند.

ords حفظ شدند . در نتیجه درخواست State's برای کمک به حصول اطمینان از این که آن‌ها در واقع بوده‌اند , این همان چیزی است که در اینجا اتفاق افتاد . به علاوه , ما می‌توانیم به شما بگوییم که بیل کلینتون به خبرنگاران گفت که جب بوش به خبرنگاران گفته که جب بوش شبکه ارتباطی خصوصی خودش را دارد و چاک هگل وزیر سابق دفاع نیز یک ایمیل دولتی ندارد . اما آیا wrongs دیگری در اینجا درست می‌کنند ? فراموش نکنید که وزارت داخله تمام داستان‌های سیاسی دیگری که در آنجا وجود دارد را فراموش نکنید ( نتانیاهو , ایمیل کلینتون , دادگاه عالی و لایحه بهداشت و درمان ) , درباره جنگ هنوز که هنوز ادامه دارد را فراموش نکنید , که در روز جمعه به اتمام خواهد رسید . " Roll " : " در مواجهه با چشم‌انداز دموکرات‌ها که لایحه بودجه امنیت داخلی را وادار به رای دادن می‌کنند , محافظه‌کاران از جمهوری خواهان مجلس خواسته‌اند تا قطعنامه ای را اتخاذ کنند که مانور قانونگذاری را مسدود کرده‌است . نماینده مجلس سنا , استیو کینگ , در روز دوشنبه بیانیه‌ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه چگونه دموکرات‌ها قادر به استفاده از قوانین مجلس برای اخذ رای در مورد مهاجرت و تامین بودجه این آژانس از طریق 30 سپتامبر می‌باشند . یکی از دستیاران کریس ون هولن ( دی - آل ام ) می‌گوید که او

برای ثبت نام در ایمیل های First Read وارد شوید. ما را در فیس بوک و همچنین در توییتر بررسی کنید. ما را دنبال کنیدchucktodd ،mmurraypolitics ،carrienbcnews


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 7479
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه