loading...

Kellie Zulauf

بازدید : 124
جمعه 14 آذر 1399 زمان : 15:18

واشنگتن - حکم یک قاضی فدرال مبنی بر اینکه قانون سلامت اوباما مغایر با قانون اساسی جمهوری خواهان است , تاثیر چندانی ندارد , از جمله حمایت‌های مالی برای شرایط پزشکی از پیش موجود و بیمه خدمات درمانی ارزان , احتمالا به دادگاه عالی , مهلت در اغلب ایالت‌ها برای ثبت‌نام برای پوشش بیمه در سال آینده , و این منافع در تاریخ 1 ژانویه اجرا خواهند شد . توسعه مدیکید در ویرجینیا انجام خواهد شد , یکی از آخرین کشورهایی که این گزینه را قبول می‌کند . کارفرمایان هنوز ملزم خواهند بود کودکان بزرگ‌سال جوان را تحت پوشش قرار دهند , و دریافت کنندگان مدیکر هنوز هم نسخه discounted tedPoliticsPoliticsObama reassures را که نگران از دست دادن مجلس در انتخابات میان‌دوره‌ای بودند , با یک سردرگمی سیاسی جدید پس از اینکه رید O " کانر گفت کل قانون سلامت در تگزاس بخشی از روایت سیاسی پشت دستاوردهای انتخاباتی دموکرات‌ها بود مواجه خواهند شد . براساس گزارش VoteCast , یک نظرسنجی در سراسر کشور برای آسوشیتد پرس گزارش داد که مراقبت‌های بهداشتی مهم‌ترین مساله در حدود یک چهارم رای دهندگان در انتخابات نوامبر , پیش از مهاجرت و مشاغل و اقتصاد بوده‌است . رئیس‌جمهور دونالد

سرایداران در طی بازدید روز شنبه به آرامگاه ملی آرلینگتون ما باید با دموکرات‌ها برویم تا این کار را انجام دهیم, اما من مطمئنم که آن‌ها می‌خواهند این کار را انجام دهند. جنرال موتورز, که سرپرستی برنامه بیمه مراقبت‌های پزشکی برای رئیس‌جمهور جورج بوش بوش را بر عهده داشت, گفت که وکلای مدافع دولت از مقره‌ای حزب جمهوریخواه که طرح دعوی را تشکیل دادند, واقعاً نسبت به جمهوری خواهان خود بسیار محتاط نبودند. این حقیقت که آن‌ها می‌توانند باعث آسیب جمهوری خواهان خود شوند, به نظر نمی‌رسد که مزاحم آن‌ها باشند. " او اضافه کرد: " مردمی که آن را بزرگ کرده‌اند, گروهی از افرادی هستند که مسائل انتخاباتی جدی ندارند, اغلب از ایالت‌هایی هستند که در آن‌ها شمشیر در برابر aca خوب است. " " چقدر انتخابات باید قبل از اینکه مساله دیگری پیدا کنید, خراب شود? " داگلاس مک گری ", مشاور ارشد سیاست " جان مک کین " جمهوریخواه, گفت که او از سکوت نسبی جمهوری خواهان پس از صدور حکم خود متعجب شده‌است. سخنگوی کاخ سفید پاول رایان, سخنگوی کاخ سفید, گفت: " یک نمونه برجسته: " خانه برای این لباس مهمانی نیست و ما در حال بررسی حکم و تاثیر آن هستیم. " " اگر این پرونده از سوی دادگاه‌ها باطل شود, نباید این کار را انجام دهیم. آن‌ها می‌خواهند با دموکرات‌ها در خانه جمع شوند. حزب جمهوریخواه در تلاش ناموفق سال گذشته برای لغو قانون نشان داد که هیچ توافقی در این حزب وجود ندارد. " انجامش بده! او به رهبر اکثریت سنا, میچ مک کانل, r - ky و نانسی پلوسی, کالیفرنیا - کالیفرنیا که انتظار می‌رود در ماه ژانویه سخنگوی مجلس شود. اما ترامپ هیچ برنامه‌ای برای پیشنهاد خود در لغو قانون " لغو و جایگزینی جمهوری خواهان ارشد " منتشر نکرده است ".

متعهد به هم‌کاری با همکارانم در هر دو طرف راهرو برای اطمینان از اینکه سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا برای همه آمریکایی‌ها کار می‌کند. " سومین رهبر حزب جمهوریخواه, لوئیزیانا, لوئیزیانا, از حکم قاضی تمجید کرد و هیچ اشاره‌ای به هم‌کاری با دموکرات‌ها نکرد, که او متهم به " اجرای یک کمپین وحشت زده " برای به دست آوردن کنترل مجلس از سوی رئیس سابق مجلس و کمیته است. او اصرار داشت که مقرراتی مانند حفاظت از شرایط پزشکی پیش از وجود, محدودیت دلار در پوشش بیمه, و اجازه دادن به افراد بزرگ‌سال برای اقامت در پوشش والدین تا سن ۲۸ سالگی در محکوم کردن قاضی " چاک شومر ", رهبر دموکرات ایالت نیویورک, باقی بماند. شومر گفت: " آنچه که باقی می‌ماند مالکیت جمهوری خواهان چنین دادخواهی زیانبار و مصیبت‌بار خواهد بود. " ائتلاف مقامات دولتی دموکرات به رهبری ژنرال خاویر سولانا, دادستان‌کل کالیفرنیا, به تصمیم " کانر " متوسل خواهد شد که به احتمال زیاد به دادگاه استیناف حوزه قضایی در نیواورلئان خواهد پیوست. استاد دانشگاه هاروارد, استاد حقوق دانشگاه میشیگان, می‌گوید: " مزایای قانونی این پرونده بی‌اساس است. " این تصور که مغایر با قانون اساسی حکم قانون اساسی است, به نوعی نیاز به سرنگونی کامل دارد. این قانون عموماً از قانون حمایت می‌کند, اما از چگونگی تاثیر آن انتقاد کرده‌است.


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 7539
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه