loading...

Kellie Zulauf

بازدید : 107
يکشنبه 9 آذر 1399 زمان : 8:22

به عنوان مدیر رویدادها برای دانستن ارزش شما, من عاشق توجه دقیق به تمام جزئیاتی هستم که رویداده‌ای ملی ما را می‌سازند که بیش از حد شرکت کنندگان است. حتی طرح‌های پروژه من هم طرح‌هایی دارند! بنابراین, وقتی برای برنامه‌ریزی مراسم عروسی من فرا رسید, فکر کردم که باد خواهد بود. فکر کردم فقط چند نفر مهمان دارند? مشکلی نیست! استخدام عکاسان و عکاسان? آسان است! فقط یک لباس? هیچ! معروفی نیست? چه نسیم! " پسر, اشتباه کردم. من به سرعت آموختم که برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی چیزی مانند برگزاری یک رویداد کاری نیست, زیرا احساسات و سنت‌ها بر شما تاثیر می‌گذارند. فهرست مهمان ممکن است کوچک‌تر باشد, اما پر از دوستان و خانواده است. آن‌ها " آنجا هستند چون شما را دوست دارند و این وزن دارد. همچنین متوجه شدم که هدایت این دوره خاص در زندگی من از نقطه‌نظر حرفه‌ای نیازمند مهارت است. سوالات زیادی داشتم. رئیس من را دعوت می‌کنم? از کجا می‌خواهم بروم? خوب است که در مورد عروسی من در محل کار صحبت کنیم? مایک در پارک مرکزی برای امیلی کسیدی پیشنهاد کرد که چرا من با جان استوارت, یک کهنه سرباز قدیمی صنعت عروسی و هم صاحب یکی از مالکان, در بیرون فیلادلفیا صحبت کردم. من همچنین در یکی از مکان‌های " پیچ تری " با مدیر فروش در یکی از مکان‌های " پیچ تری " صحبت کردم. هر دو نامزد من هستند و من از خانواده‌های بزرگ می‌آیم. با چه کسی از کار دعوت کنم. من روابطی قوی با همکاران با استعداد, محرک, و خنده‌دار دارم, اما نمی‌توانم از کسانی که دعوت شوند دعوت کنم. هم‌کاری کارگران کمی دشوارتر است. شما می‌توانید همه آن‌ها را دعوت کنید. انتخاب و انتخاب می‌تواند سخت باشد و می‌تواند باعث ایجاد کمی درام اداری شود. در نهایت به اطرافیان خود وفادار بمانید. "انتخاب قوانین زمانی که به لیست میهمانان ما رسید, به گونه‌ای کمک کرد که برای همه روشن بود که من به دلایل شخصی مردم را طرد نمی‌کنم.

Maleski توضیح داد: اگر شما شگفت‌زده هستید که آیا مهمانان هم‌کار شما باید به علاوه یک نفر دیگر را به دست آورند، "او توضیح داد: " اگر آن‌ها استخدام شوند یا ازدواج کنند، بله " شما از آن‌ها دعوت خواهید کرد. به غیر از آن، بازگشت به یک قانون فراگیر همه چیز را حفظ می‌کند و شما چطور در مورد ماه‌عسل خود صحبت می‌کنید و با رئیستان آن را ترک می‌کنید؟ من معتاد به کار هستم. سال‌ها بود که با موبایلم در زیر بالش خوابیدم. تصور اینکه چند هفته مرخصی بگیرم، سخاوتمندانه بود، حتی زمانی که بخش عینی از من می‌داند که من زمان شخصی دارم. با این حال، برای من مهم بود که زمانی که نیاز به درخواست تعطیلات داشتم، پیشنهاد کنم، " درست مانند هر تعطیلات عادی دیگر - درخواست مرخصی با بسیاری از کارکنان را ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که زمانی که شما در ماه‌عسل خود هستید، ممکن است به روسای شما نشان داده شود که شما در مورد عروسی خود در سر کار صحبت می‌کنید؟ افراد در تمام مدت کار از ازدواج شما سوال خواهند کرد، چون همکاران شما برای شما هیجان‌زده هستند. مدیریت این گفتگوها بدون این که مردم احساس کنند از تیم ارزش شما محروم هستند می‌توانند از آن‌ها محروم شوند. از چپ به راست: عالیه Frumin، لونا Szoke، Ginny Brzezinski، امیلی Cassidy، Daniela پیر - براوو و میکا Brzezinski.Mill er توضیح دادند که اگر کسی از شما درباره آن سوال کند، بعد احساس آزادی کنید. اما مراقب دیگران باشید که ازدواج‌کرده اند یا اخیراً ازدواج‌کرده اند. فقط خودت را در خودت گرفتار نکن! " مرتب کردن مکالمه به گونه‌ای که شما هم در مورد سایر نقاط عطف در زندگی همکارانتان حرف می‌زنید ". ممکن است اینطور به نظر برسد که دنیا دور عروسی شما می‌چرخد، اما این مورد برای همه نیست که برنامه عروسی شما را در طول مراسم عروسی برنامه‌ریزی کنند.

آ ره ? برنامه‌ریزی یک عروسی زمان بسیار ارزشمندی را صرف می‌کند , اما این بدان معنا نیست که شما باید به آن اجازه دهید تا وارد زندگی حرفه‌ای شما شود . Weinrott به من گفت : " فقط در زمان ناهار . " مدیریت زمان و انرژی شما یک راه خوب برای نشان دادن employers است که you rott پیشنهاد می‌کند , " برای صرفه‌جویی در وقت , او پیشنهاد ایجاد یک محل عروسی , انتخاب یک برنامه ازدواج جامع , استخدام یک برنامه‌ریز عروسی , ایجاد یک برنامه زمان‌بندی و درخواست کمک را توصیه می‌کند " . برخی راه‌های جالب برای ترکیب کردن همکاران خود در برنامه‌ریزی عروسی تان چه هستند , حتی اگر همه به رویداد اصلی دعوت نشوند ? این منطقه‌ای بود که در آن تقلا می‌کردم . من فکر می‌کردم که پیدا کردن راه‌هایی برای گنجاندن همه , خوب است , حتی اگر من نمی‌توانم آن‌ها را برای عروسی پیدا کنم . Maleski هشدار داد : " اگر قرار نیست آن‌ها دعوت شوند , از مذاکرات برنامه‌ریزی عروسی دور بمانند و در مورد رویداده‌ای عروسی آینده بحث و گفتگو کنند . آن‌ها ممکن است


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 226
  • بازدید کلی : 7565
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه