loading...

Kellie Zulauf

بازدید : 133
دوشنبه 10 آذر 1399 زمان : 23:23

مدل پرفروش "تویوتا" به مدت کمی بیشتر از یک "یخچال" روی چرخ‌ها و حتی مدیر عامل شرکت توضیح داد که محصولات او فاقد "شور" هستند. پس یک لحظه از یک نسخه کاملا مجدد از تویوتا Camry آشنا در صحنه نمایش خودکار آمریکای شمالی در صحنه حاضر شد. با این حال، دو مدل جدید تغییر چشمگیر در جهت تویوتا، بزرگ‌ترین automaker.Bob کارتر، تویوتا "تویوتا" را به عنوان "سقوط فک" معرفی می‌کنند و اضافه می‌کنند که "همه - midsize جدید تا کنون تولید شده‌اند"، این گزافه‌گویی برای بررسی‌های جنجالی که مدل جدید به سرعت تولید شده‌است، نبوده است. آمریکا امروز گفت که نمی‌تواند تصمیم بگیرد که آیا این ماشین جدید "جذاب و جذاب" بوده‌است یا "تغییر تکتونیک" نام دارد که در آن شرکت کنندگان در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، که در آن ماشین رونمایی شد، نمی‌توانستند تصمیم بگیرند که آیا این ماشین جدید سکسی است یا "پل آ". آیزنشتاین … یا خیلی سکسی. پل ای. محرک جبری؟ ظاهرا نه. ماشین لوکس تویوتا " برای سال ۲۰۱۸ نیز مورد تجلیل مشابهی قرار گرفته‌است، در حالی که تحلیل گران اولین نسخه اصلی چهار در Detroit in، یک راننده ماشین مسابقه آماتور و، از زمان تبدیل شدن به رئیس و مدیر اجرایی، مردی است که قصد تغییر شکل برنده‌ای جهانی شرکت را دارد. استفانی Brinley، یک تحلیلگر ارشد در زمینه ترکیب‌بندی خودرو، می‌گوید: "من فکر می‌کنم که او شوخی نمی‌کند، در حالی که در حال بازدید از کف نمایشگاه در دی Auto می‌گوید:" من فکر می‌کنم که او شوخی نمی‌کند.

مرکز کوبو troit. "این جذاب تر است." نمایشگاه اتومبیل دیترویت: کانون توجه Chevy Bolt در میان تمرکز بر سیاست های اقتصادی ژانویه. 10، 201703: 17 وفاداری مصرف کننده برای سالها ، تویوتا هم از نظر طراحی و هم در پویایی رانندگی ، از رویکرد ایمن بازی استفاده کرد. این تمرکز خود را بر روی انواع صنعت می گذارد که "QRD" یا کیفیت ، قابلیت اطمینان و دوام می نامند. این امر به تویوتا کمک کرد تا در دهه 1980 جایگاهی در بازار ایالات متحده کسب کند و سپس به طور پیوسته رقبای آمریکایی مانند جنرال موتورز و فورد را بدست آورد. به عنوان رقیب ژاپنی ، چیزی که بخش شورولت جنرال موتورز در یک سری مداوم از تبلیغات تلویزیونی برجسته کرده است ، اشاره کرد. در حالی که تویوتا هنوز هم در مورد درک مصرف کننده از پیشرو برخوردار است ، دیگر نمی تواند به سادگی وفاداری مصرف کننده را به حساب آورد ، تحلیلگران هشدار داده اند: "در گذشته ، آنها نمی خواستند آن را پیچانده کنند" با ریسک کردن. تحلیلگر برینلی گفت: طراحی یا پویایی رانندگی. به گفته وی ، اکثریت قریب به اتفاق صاحبان خوشحال بودند که می دانستند کامری بدون هیچ مشکلی آنها را از نقطه A به نقطه B می برد. بازار لوکس Crowded این فرمول برای لکسوس LS تقریباً یکسان بود ، که به سادگی می توانست یک جمع بندی را اضافه کند. ویژگی های. اما آن سدان لوکس پریمیوم به طور پیوسته در حال از دست دادن رقبا مانند بخش غالب مرسدس بنز S-Class و BMW 7 سری فوق العاده پیشرفته است. بنابراین ، برای سال 2018 ، لکسوس نه تنها جایگزینی LS را با مجموعه ای از فناوری های نیمه خودمختار بارگذاری کرده است ، بلکه با توجه به آن یک طراحی لبه دار است که در میان جمعیت گم نمی شود. مقامات تویوتا همچنین قول می دهند که دو مدل کتابفروشی بسیار ارائه می دهند. تجربه رانندگی جذاب تر. کامری حتی یک مدل جدید Sport را به دست می آورد ، در حالی که لکسوس LS اکنون با یک موتور توربو دوقلو نیرو می گیرد که 415 اسب بخار کامل را از بین می برد. قادر به زدن 60 در 4.5 ثانیه ، این نوع اعداد یک هستند

در گذشته، انتظار می‌رفت از یک ورزشی غیر عادی تا سال ۲۰۱۸، LS LS با مجموعه‌ای از سوالات نیمه خودکار technologies.Joe، سوال شود که آیا تغییرات در طراحی و اجرا خیلی دیر باز خواهند شد. سدان به سرعت در بازاری به سرعت از دست می‌رود که در آن رانندگان خودروها، crossovers و دیگر کامیون‌های سبک بیش از دو سوم فروش خودرو جدید آمریکا را در نظر می‌گیرند. و برنامه ریزان صنعت فکر می‌کنند که این تغییر می‌تواند نه تنها در بازار اصلی بلکه در بخش خودرو لوکس نیز ظاهر شود. ایودی که برای یکی از آن‌ها مشخص کرده بود که به سرعت هر چه سریع‌تر به تغییرات واکنش نشان می‌دهد و مفهوم بزرگ Q۸ را در برنامه دیترویت به نمایش می‌گذارد. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. اس. وی به showrooms در داخل یکی از مدیران اجرایی year.Seni یا Lexus، که در زمینه پس‌زمینه صحبت می‌کنند، گفت که آن‌ها این روند را تشخیص داده و در حال مطالعه نحوه واکنش هستند. این امر می‌تواند به این معنا باشد که LS در نهایت یک صندلی عقب به یک " یو. اس. اس. یو. اس. اس. یو. اس. تی. یو. یو. اس. تی." کارتر "، رئیس عملیات خودرو" کارتر "با اذعان به احتمال اینکه خودروهای برقی" تویوتا "و" بهترین فروشنده اتومبیل‌های مسافرتی "تویوتا" در حال حاضر از تویوتا RAV۴ پیشی خواهند گرفت، گفت: "با سرعت بخشیدن به آینده،" این روند به آینده سرعت می‌بخشد ". با این وجود، "هدف من همیشه شماره یک سدان در آمریکای شمالی خواهد بود" البته، این سوال این است که آیا خریداران آمریکایی که به این لوازم دست‌دوم عادت کرده‌اند، مدل‌های جدید را می‌پذیرند یا نه. اما تا زمانی که تویوتا تاکید سنتی خود را بر کیفیت، قابلیت اطمینان و دوام آن قربانی نکرده است، the باید در فروش این دو داروی جدید مشکلی نداشته باشد.


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 7541
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه